Grafică în C++/CodeBlocks
Fisierele necesare modului de lucru grafic WINBGI sunt cele de mai jos
Pasul 1: Fisierele de mai jos se copiaza in locatiile specificate
Librarie - se copiaza in ...\CodeBlocks\MinGW\lib
Biblioteca - se copiaza in ...\CodeBlocks\MinGW\include
Pasul 2:
Se editeaza urmatoarele configurari:
Settings -> Compiler ->Linker Settings -> Link Libraries -> Add ...\CodeBlocks\MinGW\lib\libbgi.a
iar in dreapta, in caseta Other Linker Option scrieti: (Copy - Paste)
-lbgi -lgdi32 -lcomdlg32 -luuid -loleaut32 -lole32
Save OK etc si ar trebui sa mearga. Spor!
Atentie! Fisierul graphics.h care "circula pe net" are o eroare (o declaratie dubla) si trebuie sa-l editati manual. (sau luati varianta postata de mine mai sus)
http://www.programmingsimplified.com Aici gasiti explicate destul de ok toate functiile din biblioteca grafica. In plus gasiti si modele de cod sursa pentru lucrul grafic, mouse etc...
(Modificat de Alin Maidan - trimis iniţial de Thursday, 10 December 2015, 19:44)